Weerstraat 10, 4001 LD Tiel
0344 – 61 66 52
info@wereldwinkeltiel.nl

Ruilen en retourneren

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als je jouw bestelling wilt wijzigen, is dit mogelijk tot je pakket verzonden is. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice: info@wereldwinkeltiel.nl of telefoon 0344 – 61 66 52
Let op: In verband met het Coronavirus zijn we momenteel minder bereikbaar.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel terugstuur?
Als je je product binnen 14 dagen terugstuurt of terugbrengt en geen nieuw exemplaar wilt hebben, kun je ervoor kiezen het aankoopbedrag terug te vragen. Het bedrag wordt dan na ontvangst van je bestelling overgemaakt op je rekening. Uiteraard op voorwaarde dat wij het product onbeschadigd retour ontvangen.

Hoe kan ik mijn aankopen ruilen of retourneren?
Bij de webshop van onze Wereldwinkel kun je een artikel ruilen of retourneren binnen 14 dagen na je aankoop. Het is van belang dat de producten die je ruilt of retourneert compleet en onbeschadigd zijn en in de oorspronkelijke verpakking worden geretourneerd. Je kunt je producten per post retourneren, de kosten voor de verzending zijn voor eigen rekening. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice voor de retourprocedure. Het is ook mogelijk om je product te ruilen of retourneren in de winkel.

Product beschadigd of niet compleet?
Is het product beschadigd of niet compleet, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. In overleg met jou regelt de klantenservice dat je een nieuw, onbeschadigd of compleet exemplaar thuisgestuurd krijgt of in de winkel kunt ophalen.